Team-/Projektassistenz (m/w) in Walldorf ab 01.07
Wir suchen für unseren Kunden einen Stellvertreter und Unterstützung für den Manager. Die Position ist in Walldorf in Vollzeit (40h/Woche) und Start Datum ist der 1.7. für mind. 6 Monate (mittelfristig für 1, 5 bis 2 Jahre geplant). Die Position ist bei einem internationalen Softwareunternehmen in Walldorf.
Aufgaben:
"Performs administrative duties for executive management of the leadership team. Responsibilities may include screening calls; managing calendars; making travel, meeting and event arrangements; preparing reports and financial data; training and supervising other support staff; and customer relations. In addition, the person will perform communications and some project management tasks as a junior team member in the team.
This is a growth role for a team assistant who has some project management and communications experiences. While the team assistant responsibilities will represent about 50% of the time, the person will also work on communications (i.e. portals, newsletters, announcements, social media) and select projects either in a supporting or a leading function. The mid term goal is to grow with the role, build network, successfully execute smaller projects and transition into more of a project management role within the organization."
Anforderungen:
• Abgeschlossene Ausbildung bzw. vorzugsweise abgeschlossenes Studium im Bereich Marketing/Communications/BWL mit erster Berufserfahrung (2 - 3 Jahre)
• Hervorragende Englisch- und Deutschkenntnisse in Wort und Schrift
• Sehr gute MS Office Kenntnisse (PowerPoint, Word, Excel)
• Engagierte, dynamische und selbstständig arbeitende Persönlichkeit, die Lust auf Entwicklung hat
• Fähigkeit zum Multitasking und hohe kommunikative Fähigkeit (mündlich und schriftlich)
Falls Sie Interesse an einer Tätigkeit im Public Relation Bereich haben, dann freuen wir uns über Ihre Bewerbungsunterlagen. Senden Sie diese bitte an Herrn Tom Sander

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